Nöjd kundgaranti
KAK Städ vill alltid att alla kunder skall känna sig trygga och nöjda med sitt val av städföretag. Vi erbjuder därför alla våra kunder 100 % Nöjd Kundgaranti. Garantin är till för att understryka vår höga kvalité av varje städning.
Vår Nöjd Kundgaranti är enkel – vår kundtjänst är alltid tillgänglig vid eventuella konstigheter – vi utför snabba åtgärder och följer alltid våra starka rutiner vid varje enskilt städuppdrag.
Vad innebär Nöjd Kundgaranti?
- Alltid 10-dagars Nöjd Kundgaranti
- Alla eventuella fel och brister åtgärdas inom 48 timmar
- Alla åtgärder utförs kostnadsfritt
Så här fungerar det i praktiken
- Kunden påtalar brister eller fel i städningen till oss via mejl eller telefon
- Vid godkänd reklamation så åtgärdar vår städare bristen inom 48 timmar (under helger gäller 72 timmar)
KAK Städ Kvalitetspolicy
Våra städtjänster skall alltid uppfylla kundens önskemål och förväntningar. Kunderna skall alltid vara nöjda och det är en förutsättning för ett fortsatt samarbete. För oss är det viktigt att alla våra kunder blir en framtida referens. Vi gör ständigt utvärderingar och anstränger oss för att hålla den högsta möjliga kvalité i våra städuppdrag. Vi kan lova våra kunder att alltid vara tillgängliga, snabba och lyhörda för kundens önskemål. Vår personal städar alltid utifrån en checklista och checklistan finns tillgänglig för alla våra kunder innan och efter städuppdragen. Checklistan är viktig för vår organisation, så att vi kan hålla högsta möjliga standard i samtliga städningar som utförs.Extra information angående coronaviruset (COVID-19)
“KAK Städ med personal tar allvarligt på Coronaviruset (COVID-19) och dess spridning i världen och i vårt samhälle. All vår personal följer dess utveckling via Folkhälsomyndighetens hemsida (www.folkhalsomyndigheten.se). I dagens utsatta läge är det viktigt att hålla en god städhygien och verkligen vara noggranna i varje hembesök. Alla våra anställda följer dessa riktlinjer och bär alltid munskydd och tar hand om sin hygien. Vid minsta symtom så stannar vår personal hemma tills man är symtomfri. Vi uppmanar även våra kunder att höra av sig vid misstanke om smitta eller ifall man haft kontakt med en smittad person. En bokad städning kan alltid bokas om och genomföras under annat datum.”